Gość
Uwaga początkowa: Bitwy toczą się nie w stylu
Gracz 1: Karta Sprzymierzeńca: Smoczy pomiot
Gracz 2: Zaklęcie: Bagno, któe uniemożliwia twoim sprzymierzeńcom poruszani się na dwie tury.
Gracz 1: Atak dystansowy ognistym pomiotem w wrogiego gracza.
zamiast tego są bitwy opisowe np
Gracz 1 * Wojownik miał rozpocząć bitwę. Na początek chciał wystawić coś słabego, by zmylić wroga, a wiec przywołał smoczy pomiot, który natychmiast strzelił kilkoma ognistymi pociskami w przeciwnika.*
Gracz 2* Pierwszy pocisk go trafił, osmalając mu płaszcz i parząc w klatkę piersiową, pozostałych pocisków zdążył jednak uniknąć. Wiedział, że musi grać na czas, więc użył zaklęcie Bagna, by unieruchomić Smoczy POmiot, po czym oddalił się na bezpieczny dystans i przywołał ogromną dżdżownicę, by udusiła smoczy pomiot.*
Istnieje wiele światów, gdzie wojownicy walczą na śmierć i życie, demony próbują zawładnąć światem, dobro walczy nieustannie ze złem....Jednak niewiele słyszało o świecie pełnym bitew, gdzie jednak nikt nie cierpi....
W świecie Algorath bitwy toczą pojedyncze osoby i to za pomocą niezwykle oryginalnej broni.....kart. Zaklęty w nich jest runiczny pył, który powoduje możliwośc wyzwolenia z kart potężnej mocy, pozwalającej rzucać niezwykłe zaklęcia i przywoływać silnych sprzymierzeńców.
Głownym celem w bitwie zazwyczaj jest znokautowanie przeciwnika, jednak nie tylko. To, co chce osiągnąć gracz podczas bitwy, sam wybiera.
Karty dzielą się na 3 rodzaje:
Karty sprzymierzeńców: Przywołują żołnierzy na pole bitwy. W opisie karty piszemy jej cechy fizyczne , oraz ewentualną umiejętność.
Zaklęcie: Posiadają wiele zastosowań. Od ranienia wroga, przez osłabianie go i leczenie swych sprzymierzeńców, po wskrzeszanie zmarłych i zmienianie pola bitwy. Możliwości nieograniczone.
Skarby: Te karty są o tyle nietypowe, gdyż albo dają i dla Ciebie i dla przeciwnika jakiś bonus, albo i dla Ciebie i dla Twojego przeciwnika jakieś utrudnienie.
Sekrety: Są to sprzymierzeńcy, albo zaklęcia, których użyć można, tylko kiedy podczas bitwy zostanąspełnione odpowiednie warunki. Ze względu na to zazwyczaj są dość silne.
Rodzaje kart i styl gry jest zależny od jednej rzeczy: Typu mocy kart. Istnieją następujące typy:
Ogień: Sprzymierzeńcy ognia to różne pomioty lawy, inferno i ogniste bestie, jak również wojownicy i magowie korzystający z ognistej mocy. Zaklęcia jak można się domyśleć są związane z ognistą mocą. Styl gry: ofensywny.
Woda: Sprzymierzeńcy wody, to żywiołaki, morskie istoty i bestie mieszkające na wyspach, bądź mroźnych pustkowiach. Zaklęcia są powiązane z wodą i lodem. Styl gry: Kontrolowanie pola bitwy.
Ziemia: Sprzymierzeńcy Ziemi to zwierzęta i potwory mieszkające pod ziemią, golemy, oraz wojownicy korzystający z mocy Ziemi. Zaklęcia zazwyczaj wpływają na teren zmieniając go w bagno, albo wywołując trzęsienie, jak i też może być zaklęcie np. tworzące kamienną ścianę, strzelające głazem, lub zanurzające wroga w błocie. Styl gry: Defensywa.
Wiatr: sprzymierzeńcy wiatru to najczęściej ptaki, zwinne człekokształtne gady i magowie wiatru. Zaklęcia korzystają z z wietrznych mocy, huraganów , jednak również z mocy błyskawic. Styl gry: Szybka, ale słaba ofensywa.
Cień: Sprzymierzeńcy Cienia, to ....cienie, oraz łotry, akolici, duchy i mroczne bestie. Zaklęcia związane są z ciemnością, osłabiającymi klątwami i strachem. Styl gry: Osłabianie.
Światło: Sprzymierzeńcy światła, to ludzcy żołnierze, kapłani i nawet anioły. Zaklęcia związane są z ....mocą światła? A po za tym, to również magią uzdrowicielską. Styl gry: Uzdrawianie i wzmacnianie sprzymierzeńców.
Szamanizm: Nietypowa moc. Sprzymierzeńcy to totemy wzmacniające gracza i innych sprzymierzeńców i eteryczne bestie. Szaman jednak z reguły polega nie na sprzymierzeńcach a na własnej sile i swoich zaklęciach. Korzysta z mocy krwi, przez co może się osłabić, lub zranić, by móc użyć potężnych czarów, mocy uzdrowicielskich, jak też mocy natury. Styl gry: Zaklęcia i wzmacnianie gracza totemami.
Śmierć: Sprzymierzeńcy śmierci to krótko mówiąc umarli, nekromanci i okazjonalnie duchy. Zaklęcia związane są ze śmiercią i ożywianiem martwych. Styl gry: Tworzenie wielkiej armii słabych jednostek.
Każdy użytkownik sam sobie wymyśla 20 kart. jest kilka ograniczeń:
1. Trzymamy się swojego rodzaju mocy.
2. Przynajmniej 12 kart musi być dosyć słaba.
Aby móc wzmocnić swoją talię o nowe, silne karty trzeba brać udział w bitwach. Za każdą wygraną bitwę, możesz stworzyć obie nową kartę.
PS: Jak ktoś chce być adminem to proszę, mi na tym nie zależy. (O ile pomysł jakimś cudem przejdzie.)
Ostatnio edytowany przez Domi7777 (2013-07-18 19:06:49)
Administrator
Hm, cóż, słabym punktem tego jest to, że brakuje temu w sumie niemal fabuły. O tyle o ile koncept jest używany w kreskówkach i grach, niezbyt widzę jego zastosowanie w opowiadaniach. Więc, cóż osobiście mojego poparcia to opowiadanie zbytnio nie ma...
Offline
Weteran
Tak bardzo Bakugan ;_;
Karty pułapki i wzmacniające moc? Jest!
Wzywanie magicznych stworów? Jest!
Żywioły: Ogień, woda, ziemia, wiatr, światło, cień? Jest!
Uważam to samo co Slig. Wymyślcie jakąś fabułę, jestem na tak.
Poza tym, jest jakiś wzór tworzenia kart?
Ostatnio edytowany przez Epicki25 (2013-07-18 21:13:01)
Offline
Użytkownik
Ja na nie trochę bez fabuły popieram innych zmień będzie ok
Offline
Weteran
Wali Hearstonem na kilometr. Praktykuję nekromancję.
Offline
Weteran
Offline
Weteran
Dzięki, z jej pomocą odkopię więcej tematów.
Ostatnio edytowany przez Gracjando (2014-01-04 21:32:43)
Offline
Królowa psychopatów
tag bardzo mainstream z tymi kartami... ;-; tag bardzo plagiat...
Spoiler:
Gdy czasem ci się nudzi
Powkurzaj kilku ludzi
Poćwiartuj na kawałeczki
Jak dziecko zabaweczki
A gdy już krwią nabrudzisz
Nie będzie ci się nudzić
Posprzątać musisz burdel
Nakryli cię...
O kurde....
Spoiler:
"[...]Miecz w brzuchu to kłopotliwa rzecz - nie boli tak na prawdę, w każdym razie nie bardzo, ale jest lodowaty jak cholera; promieniujące z niego zimno zalewa całe ciało i odbiera siłę nogom, zupełnie jak wtedy, kiedy mózg ci zamarza od gryzienia kostki lodu, tylko że czujesz to wszędzie. No i czujesz, jak ostrze prześlizguje się w tobie, tnąc wnętrzności. Szczerze mówiąc, cała ta sytuacja jest do bani, skoro już chcecie znać moje zdanie.[...] "
Offline
Weteran
.....
Nie ma to jak czepiać się o coś sprzed pół roku...
Spoiler:
Nowa jesteś? na tej bezludnej wyspie jest nas tylu, że traci się rachubę....
Offline
Administrator
Właśnie dlatego zwykle zamykam takie tematy. Co robię i teraz.
Offline