Domi7777 - 2013-07-18 19:06:06

Uwaga początkowa: Bitwy toczą się nie w stylu

Gracz 1: Karta Sprzymierzeńca: Smoczy pomiot
Gracz 2: Zaklęcie: Bagno, któe uniemożliwia twoim sprzymierzeńcom poruszani się na dwie tury.
Gracz 1: Atak dystansowy ognistym pomiotem w wrogiego gracza.

zamiast tego są bitwy opisowe np

Gracz 1 * Wojownik miał rozpocząć bitwę. Na początek chciał wystawić coś słabego, by zmylić wroga, a wiec przywołał smoczy pomiot, który natychmiast strzelił kilkoma ognistymi pociskami w przeciwnika.*

Gracz 2* Pierwszy pocisk go trafił, osmalając mu płaszcz i parząc w klatkę piersiową, pozostałych pocisków zdążył jednak uniknąć. Wiedział, że musi grać na czas, więc użył zaklęcie Bagna, by unieruchomić Smoczy POmiot, po czym oddalił się na bezpieczny dystans i przywołał ogromną dżdżownicę, by udusiła smoczy pomiot.*



Istnieje wiele światów, gdzie wojownicy walczą na śmierć i życie, demony próbują zawładnąć światem, dobro walczy nieustannie ze złem....Jednak niewiele słyszało o świecie pełnym bitew, gdzie jednak nikt nie cierpi....

W świecie Algorath bitwy toczą pojedyncze osoby i to za pomocą niezwykle oryginalnej broni.....kart. Zaklęty w nich jest runiczny pył, który powoduje możliwośc wyzwolenia z kart potężnej mocy, pozwalającej rzucać niezwykłe zaklęcia i przywoływać silnych sprzymierzeńców.

Głownym celem w bitwie zazwyczaj jest znokautowanie przeciwnika, jednak nie tylko. To, co chce osiągnąć gracz podczas bitwy, sam wybiera.

Karty dzielą się na 3 rodzaje:

Karty sprzymierzeńców: Przywołują żołnierzy na pole bitwy. W opisie karty piszemy jej cechy fizyczne , oraz ewentualną umiejętność.
Zaklęcie: Posiadają wiele zastosowań. Od ranienia wroga, przez osłabianie go i leczenie swych sprzymierzeńców, po wskrzeszanie zmarłych i zmienianie pola bitwy. Możliwości nieograniczone.
Skarby: Te karty są o tyle nietypowe, gdyż albo dają i dla Ciebie i dla przeciwnika jakiś bonus, albo i dla Ciebie  i dla Twojego przeciwnika jakieś utrudnienie.
Sekrety: Są to sprzymierzeńcy, albo zaklęcia, których użyć można, tylko kiedy podczas bitwy zostanąspełnione odpowiednie warunki. Ze względu na to zazwyczaj są dość silne.


Rodzaje kart i styl gry jest zależny od jednej rzeczy: Typu mocy kart. Istnieją następujące typy:

Ogień: Sprzymierzeńcy ognia to różne pomioty lawy, inferno i ogniste bestie, jak również wojownicy i magowie korzystający z ognistej mocy. Zaklęcia jak można się domyśleć są związane z ognistą mocą. Styl gry: ofensywny.

Woda: Sprzymierzeńcy wody, to żywiołaki, morskie istoty i bestie mieszkające na wyspach, bądź mroźnych pustkowiach. Zaklęcia są powiązane z wodą i lodem. Styl gry: Kontrolowanie pola bitwy.

Ziemia: Sprzymierzeńcy Ziemi to zwierzęta i potwory mieszkające pod ziemią, golemy, oraz wojownicy korzystający z mocy Ziemi. Zaklęcia zazwyczaj wpływają na teren zmieniając go w bagno, albo wywołując trzęsienie, jak i też może być zaklęcie np. tworzące kamienną ścianę, strzelające głazem, lub zanurzające wroga w błocie. Styl gry: Defensywa.

Wiatr: sprzymierzeńcy wiatru to najczęściej ptaki, zwinne człekokształtne gady i magowie wiatru. Zaklęcia korzystają z z wietrznych mocy, huraganów , jednak również z mocy błyskawic. Styl gry: Szybka, ale słaba ofensywa.

Cień: Sprzymierzeńcy Cienia, to ....cienie, oraz łotry, akolici, duchy i mroczne bestie. Zaklęcia związane są z ciemnością, osłabiającymi klątwami i strachem. Styl gry: Osłabianie.

Światło: Sprzymierzeńcy światła, to ludzcy żołnierze, kapłani i nawet anioły. Zaklęcia związane są z ....mocą światła? A po za tym, to również magią uzdrowicielską. Styl gry: Uzdrawianie i wzmacnianie sprzymierzeńców.

Szamanizm: Nietypowa moc. Sprzymierzeńcy to totemy wzmacniające gracza i innych sprzymierzeńców i eteryczne bestie. Szaman jednak z reguły polega nie na sprzymierzeńcach a na własnej sile i swoich zaklęciach. Korzysta z mocy krwi, przez co może się osłabić, lub zranić, by móc użyć potężnych czarów, mocy uzdrowicielskich, jak też mocy natury. Styl gry:  Zaklęcia i wzmacnianie gracza totemami.

Śmierć: Sprzymierzeńcy śmierci to krótko mówiąc umarli, nekromanci i okazjonalnie duchy. Zaklęcia związane są ze śmiercią i ożywianiem martwych. Styl gry: Tworzenie wielkiej armii słabych jednostek.


Każdy użytkownik sam sobie wymyśla 20 kart. jest kilka ograniczeń:

1. Trzymamy się swojego rodzaju mocy.

2. Przynajmniej 12 kart musi być dosyć słaba.

Aby móc wzmocnić swoją talię o nowe, silne karty  trzeba brać udział w bitwach. Za każdą wygraną bitwę, możesz stworzyć obie nową kartę.

PS: Jak ktoś chce być adminem to proszę, mi na tym nie zależy. (O ile pomysł jakimś cudem przejdzie.)

Green Lantern Apartment