Opowiadania RP

Opowiadania Roleplay - fantastyczne światy, fantastyczne postaci.


#1 2013-02-28 01:46:47

Admin

Administrator

Skąd: Ashan
Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 3664

[🔒] Might and Magic: Ashan

Świat

Informacje o świecie można znaleźć na tych dwóch stronach. Oto materiał z jednej z nich:

Na początku była tylko magia i pustka. Ta pierwsza samoistnie ukształtowała się w kosmiczne jajo, w którego wnętrzu smocze bliźnięta, Asha i Urgash, siostra i brat, ład i chaos, rozwijały się karmione pierwotną magią, aż po dzień wyklucia. Zrodzone z magicznej mocy, która pozwalała im egzystować pośród pustki, pierwotne smoki były pierwszymi istotami zdolnymi okiełznać jej nieskończoną potęgę. Podczas jednak, gdy brat Urgash pławił się w nieograniczonych możliwościach zapewnianych przez magię, marząc o nieskrępowanej wolności, siostra Asha postanowiła nadać magicznej mocy kształt i cel.

Asha zdefiniowała i nazwała sześć “kolorów” magii, które odnalazła unoszące się w kosmicznej Pustce. Były to Ciemność, Światłość, Ziemia, Ogień, Woda i Powietrze. Stanowiły one nici, z których Asha postanowiła utkać wszechświat. Asha wydała na świat sześcioro Smoczego Potomstwa, które było odzwierciedleniem kolorów magii i miało zarówno przewodzić jak i władać stworzonym przez nią światem. Byli to Malassa córka ciemności, Elrath syn światłości, Sylanna córka ziemi, Arkath syn ognia, Shalassa córka wody oraz Ylath syn powietrza.

Następnie Asha postanowiła stworzyć sługi dla swego smoczego potomstwa. Owe Pradawne rasy również były odzwierciedleniem kolorów magii: Bezimienni reprezentowali Ciemność, Aniołowie - Światłość, Elfy - Ziemię, Krasnoludy - Ogień, Nagi - Wodę, a Ludzie - Powietrze. By dać im zdolność odczuwania i umożliwić posługiwanie się magią, Asha ochrzciła każdą rasę w posoce właściwego jej smoczego patrona, wypełniając żyły przedstawicieli starszych ras krwią zmieszaną z boskim pierwiastkiem.

Urgash patrzył na Smoki Żywiołów oraz na świat stworzony przez Ashę, czując coraz większą zazdrość i obrzydzenie. To co jego siostra stworzyła, on chciał niszczyć, to co ona uporządkowała, on chciał gmatwać i psuć. Urągając starszym rasom, Urgash stworzył demony, gatunek obcych istot, które cechowała ciągła zmienność i chęć folgowania wszelkim, choćby najpodlejszym nawet słabościom. By zaprowadzić jakieś pozory władzy nad tą krnąbrną i nikczemną czeredą, Urgash stworzył też sześciu demonicznych władców, wypaczone odbicie Smoków Żywiołów. Każdy z owych władców sprawował kontrolę nad inną częścią nieokiełznanej natury Urgasha.

Wkrótce potem, wzajemna nieufność przerodziła się we wrogość, wywołując wojnę między bliźniaczymi smokami. Walkę między nimi nazwano Wojnami Stworzenia.

Gdy walka dobiegła końca, Urgash został zamknięty Sheogh, świecie położonym w samym jądrze Ashan, zaś Asha oddaliła się do swej bezpiecznej kryjówki na księżycu, gdzie odpoczywa, leczy rany i śni. Sam księżyc jest w istocie kokonem, który smoczyca uwiła wokół siebie. Powstał on na wzór Kosmicznego Jaja, ma odmierzać czas, stanowi ostateczne miejsce spoczynku smoków i bramę do Świata Cienia (skąd przychodzą wszystkie dusze i gdzie wracają po śmierci).

Opowiadanie toczy się w 990 RSS (Rok Siódmego Smoka)

Smocze Bóstwa

Bliźniacze Smoki

Asha - Smoczyca Ładu
Urgash - Smok Chaosu

Smoki Żywiołów

Elrath - Smok Światła
Malassa - Smoczyca Ciemności
Sylanna - Smoczyca Ziemi
Ylath - Smok Powietrza
Arkath - Smok Ognia
Shalassa - Smoczyca Wody

Rasy

• Dozwolona rasa
• Zabroniona rasa (wyjątki do uzgodnienia)

Starsze Rasy
Rasy stworzone przez Ashę przy tworzeniu świata.

• Ludzie
• Elfy
• Krasnoludy
• Nagi
• Anioły
• Bezimienni

Hybrydy
Rasy stworzone przez Czarodziejów w wyniku mieszania różnych organizmów z organizmami ludzkimi.

• Orkowie
• Syreny
• Centaury
• Minotaury
• Harpie
• Rakszasy

Konstrukty
Żywe maszyny stworzone przez Czarodziejów.

Golemy
• Gargulce
• Tytani

Demony
Twory Urgasha, uwięzione razem ze swoim stwórcą w jądrze planety. Magiczna luka w więzieniu pozwala im jednak swobodnie wychodzić na powierzchnię podczas każdego zaćmienia księżyca, gdy księżycowe ciało Ashy zostaje przesłonięte przez stworzony przez nią świat. Mogą też zostać przywołani przez demonologów, zgłębiających magię Urgasha.

• Impy
• Inkuby/Sukkuby
• Pomioty*
• Heretycy**
• Czarty
• Cerbery


*Pomioty to w założeniu wszystkie "człekokształtne" demony, zwykle to właśnie ten typ demona ma najwyższe miejsce w hierarchii.
**Ludzie lub przedstawiciele innej rasy świata powierzchni, którzy zostali pochłonięci przez Chaos. Ich zdeformowane ciała pokryte są pancerzami, których nie mogą zdjąć.

Narody Thallan/Frakcje

Opisy frakcji nie są gotowe, lecz można dowiedzieć się więcej na podstawie informacji na stronach, do których linki dałem na początku tematu.

Przystań - Ludzie

Imperium Jednorożca - Królestwo ludzi dwukrotnie zmieniało już nazwę w zależności od rządzącej dynastii. Za czasów pierwszego Imperium, Imperium Sokoła, król Brian Falcon, uzyskał pomoc aniołów w odbudowie niestabilnego imperium, nawracając ludzi na wiarę w Elratha, smoka światła. Od tego momentu Imperium zyskało tytuł Świętego Imperium Sokoła

Trzecie Święte Imperium ludzi, odbudowane z gruzów po Wojnie Czerwonej Królowej, rządzone jest obecnie przez królową Freydę. Nazwa został o raz drugi zmieniona, tym razem z Imperium Gryfów na Imperium Jednorożca. Królestwo z trudem odbudowuje się po szkodach wywołanych przez wydarzenia będące następstwem Szóstego Zaćmienia, lecz w dość wolnym tempie odzyskuje siłę i znaczenie.

Stolicą Imperium Jednorożca jest Talonguard.

Warownia - Ludzie

Wolne Miasta - Gdy Brian Falcon, król Imperium Sokołów podjął decyzję o zaprzestanie wiary w Ylatha i rozpoczęcie wyznawania Elratha, część ludzi, nie zgadzając się z tą decyzją, odłączyła się od Imperium, zakładając Unię Wolnych Miast na wschodzie Thallan. Ludzie na tamtych terenach do dziś wyznają Ylatha, w przeciwieństwie do mieszkańców Imperium, czczących Elratha.

Wolne Miasta nie mają stolicy, lecz największym i najważniejszym z nich jest Stonehelm.

Sylwan - Elfy

Irollan - Królestwo założone przez elfów po Wojnach Ognia. Zgodne z naturą, harmonijne życie elfów znajduje odbicie w spokojnych, lecz pełnych życia lasach stanowiących ich królestwo. Harmonia między nimi a otaczającym ich środowiskiem jest bardzo ważna w ich ideologii, są oni też wielce oddani Sylannie, smoczycy ziemi.

Elfy mają cztery stolice, które zmieniają wraz z porami roku: Syris Thalla, Syris Vaniel, Syris Lothran oraz Syris Wynna.

Akademia - Magowie (zazwyczaj Ludzie lub Dżiny)

Srebrne Miasta - Zlokalizowane na pustyni lewitujące miasta zamieszkane przez potężnych magów Ashan. W miastach można spotkać również dużo magicznych stworzeń, konstruktów i wiele innych stworzeń, pełniących głównie rolę pomocników i strażników czarodziejów. Czarodzieje nie traktują smoków jak bóstwa, jedynie jako "istoty oświecone" i mają ambicje osiągnąć siłę smoków poprzez magię, podążając za przykładem Sar-Elama, Siódmego Smoka.

Stolicą Srebrnych Miast jest Al-Safir, "Niebiańska Kopuła".

Nekropolis - Nekromanci i Nieumarli

Heresh - Niegdyś żyzna kraina, teraz, w wyniku wojen nekromantów i czarodziejów, martwa jak i jej mieszkańcy. Ziemia nekromantów i ich nieumarłych sług. Większość populacji stanowią bezwolne dusze w formie szkieletów, ożywieńców, ghouli lub duchów, wszystkie na usługach nekromantów, którzy uczynili swoje ciała nieumarłymi. Nekromanci darzą Ashę olbrzymim szacunkiem, wręcz fanatycznie oddani są jej "śmiertelnemu" obliczu.

Stolicą Heresh jest Nar-Ankar, "Zawodząca Iglica".

Loch - Mroczne Elfy

Ygg-Chall - Gdy Tuidhana, jedna z przywódczyń elfów odłączyła się od królestwa Irollan, oburzana decyzjami ówczesnego króla, Arniela, jej dość nieliczny lud przechodził przez trudny okres. Odrzuceni przez elfy z Irollan, dręczeni przez armię Imperium Sokoła, byli w ciężkiej sytuacji aż do momentu, gdy nieliczni z Bezimiennych pozostałych po Wojnie Pradawnych Ras zaoferowali im pomoc, proponując im wielką moc w zamian za oddanie się Smoczycy Ciemności, Malassie. Tuidhana zgodziła się, dając początek nowemu odłamowi elfów - mrocznym elfom. Po jej śmierci, zadanej przez elfy z Irollan, osiedlają się w ruinach podziemnego państwa Bezimiennych, Ygg-Chall.

Stolicą Ygg-Chall jest Konos, "Labirynt Cieni".

Grimheim - Forteca - Krasnoludy

Grimheim - Królestwo krasnoludów, utworzone po upadku imperium Shantiri, od samego początku Czasów Historycznych. Żyjące w rozległych kopalniach umiejscowionych pod wysokimi, ośnieżonymi górami karły pilnują też demonów, żyjąc najbliżej jądra planety, Sheogh. Krasnoludzi posiadają też mistrzowską wiedzę na temat magii runicznej. Ich kultura i wierzenia są mocno powiązane z elementem ognia, co też odzwierciedla smok, którego wyznają - Arkath, smok ognia.

Stolicą Grimheim jest Tor Myrdal, "Forteca Skąpana w Ogniu".

Twierdza - Orkowie

Step Ranaar, wyspy Pao i pustynia Sahaar to tereny zajęte przez orków po ich rewolucji i ucieczce z miast czarodziejów. Orkowie nie znają typowej magii, polegają na dosyć chaotycznej Magii Krwi ich szamanów, która przypomina magię demonów pod paroma względami. Orkowie wypowiedzieli wiarę w Smocze Bóstwa, zamiast tego wyznają "Ojca Niebo" i "Matkę Ziemię", których jednak często przyrównuje się do Ylatha, smoka powietrza i Sylanny, smoczycy ziemi.

Orkowie prowadzą wędrowny tryb życia i nie posiadają stolicy.

Sanktuarium - Nagi

Hashima - Lud nag zamieszkujący lądu zarówno na powierzchni jak i pod wodą. Zamieszkując tereny Hashimy i sąsiadującą z nią część Oceanu Nefrytowego nagi zachowują niemal całkowitą neutralność, nie mieszając się do polityki innych państw. Wężoludzie wielbią doskonałość, wszystkie ich akcję są zdecydowane i precyzyjne. Wyznają Shallassę, smoczycę wody.

Stolicą Hashimy jest Nariya, "Lotos o Ośmiu Płatkach".

Inferno - Demony

Sheogh - Więzienie demonów tuż przy ognistym jądrze planety stworzone przez Sar-Elama, Siódmego Smoka. W Sheogh ciężko o wyegzekwowanie pojęć takich jak dyscyplina. Niczym ich stwórca, Urgash, demony ponad wszystko pragną nieskrępowanej wolności, spełniania wszystkich swoich zachcianek.

Stolicą Sheogh jest Ur-Hekal,"Wrota Płonącego Serca".

Szablon opisu

Imię:
Rasa:
Frakcja:
Zdolności (np. znajomość magii, walka wręcz):
Wygląd:
Biografia:
Dodatkowe informacje:

Offline

 

#2 2013-02-28 07:28:24

Marsen

Weteran

Zarejestrowany: 2012-11-06
Posty: 1225

Re: [🔒] Might and Magic: Ashan

Jestem za założeniem.
Ain't no party like pasożyt party.

Offline

 

#3 2013-02-28 13:20:26

 Gracjando

Weteran

Call me!
Skąd: wziąć nowy komputer?
Zarejestrowany: 2012-11-11
Posty: 1303

Re: [🔒] Might and Magic: Ashan

~(O>O)~ Załóżcie to! ~(O<O)~


Va’esse deireádh aep eigean…
-----------------------------------
Bleoede dh'oine!
-----------------------------------
Miecz przez­nacze­nia ma dwa os­trza. Jed­nym jes­teś ty.

Offline

 

#4 2013-02-28 13:31:57

Maffinka

Weteran

47241901
Call me!
Skąd: Equestria
Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 1795

Re: [🔒] Might and Magic: Ashan

Ja oczywiscie jestem za. Zagadka jest jak to na forum wyjdzie i ile popiszemy ale co tam xD z wszyskim tak jest.

Offline

 

#5 2013-02-28 15:49:12

 Kimagurena

Użytkownik

2779197
Call me!
Skąd: Antares
Zarejestrowany: 2013-01-13
Posty: 455
WWW

Re: [🔒] Might and Magic: Ashan

Smoki! *-* Jak najbardziej na tak!

Offline

 

#6 2013-02-28 16:41:33

Admin

Administrator

Skąd: Ashan
Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 3664

Re: [🔒] Might and Magic: Ashan

Jakby co, to co jest opisane dotąd to bardziej jest opis stworzenia świata. W opowiadaniu samym smoki będą znacznie mniej obecne, są głównie obiektami kultu.

Offline

 

#7 2013-02-28 17:07:57

 Kimagurena

Użytkownik

2779197
Call me!
Skąd: Antares
Zarejestrowany: 2013-01-13
Posty: 455
WWW

Re: [🔒] Might and Magic: Ashan

Wiem, ale i tak... SMOKI Q^Q

Offline

 

#8 2013-03-02 12:52:46

 Derp

Administrator

Call me!
Zarejestrowany: 2013-01-03
Posty: 1113

Re: [🔒] Might and Magic: Ashan

Imię: Nakshira.
Rasa: Sukkub.
Frakcja: Yyynope?
Zdolności: Sukkub. Wiecie, telepatia, ograniczona zmiennokształtność, przejmowanie umysłów, takie tam gupoty.
Wygląd: Sukkub. Jako że "ograniczona zimennokształtność" będę opisywał po każdej zmianie.
Biografia: Sukkub. W przeciwieństwie do przeważającej większości sukkubów, zamiast wykorzystywać swoje zdolności (opętywanie czy bardziej... hmm... subtelne) tylko dla zdobycia pożywienia, raczej zajmuje się ogólnie pojętym sabotażem i po prostu dbaniem o swoje interesy. Ma też nad innymi sukkubami na tyle przewagę, że jej "przełożony" zginął w walce z Przystanią, więc - jak na demona - jest nawet wolna.
Dodatkowe informacje: Sukkub.


Spoiler:

Maffinka: Pobił Connora masztem i uciekł

Spoiler:

         Derp: - Zbroja. Topory. Za... *Tu zaczął liczyć na palcach.* - Jeden i trzy i dwa i dwa i trzy... Dwa! *Z dumą pokazał trzy palce.*
         Maff: *Uśmiechnęła się z satysfakcją wyczuwając łatwy interes* - ... Wiesz... Widzę, że już i tak masz tu niezły obrót i wszyscy są zainteresowani towarem jaki tu sprzedajesz. Tylko wielu z nich nie ma jakiegoś powodu, bodźca żeby zdecydować się na zakup. I teraz wkraczam tu ja. *Uśmiechnęła się tryumfalnie* Jestem człowiekiem od marketingu, reklamy itp. I mogę podnieść wydajność twojej działalności niemalże dwukrotnie! Oczywiście w zamian za drobną opłatą ale zaledwie symboliczną.
         Derp: - ... *Można by zauważyć smużkę dymu wylatującą z jego ucha.* - Kupujesz coś.
         Maff: - ... >_> ... ... No dooobraaa... Kupiłabym ... Ale wiesz, za wysoka cena. I w ogóle widziałam gdzieś podobne... *Kręci głową patrząc na asortyment orka* No i to było modne w poprzednim sezonie wszystko.
         Derp: *Wyjął zakrwawiony mieszek z tobołów i wepchnął jej go w rękę.* - Kupujesz coś.

Offline

 

#9 2013-03-14 21:09:27

Admin

Administrator

Skąd: Ashan
Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 3664

Re: [🔒] Might and Magic: Ashan

Renio napisał:

*W imię Domiego*
Kot obserwował to zdarzenie.
Hmmm, ciekawe co by było, jakbym trochę ostudził te ich zapały.
*W imię Domiego*

Proszę od wstrzymania się od używania roleplayów w celach politycznych. Naprawdę...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hotels-world.pl Hotely Německo