Opowiadania RP

Opowiadania Roleplay - fantastyczne światy, fantastyczne postaci.


#1 2017-06-15 17:04:05

Domi7777

Weteran

Zarejestrowany: 2013-11-06
Posty: 10012

Legendarni: Koniec Czasu

Otchłań Chaosu 15-420, abc.45;Nie znam się na datach



Drogi wszechświecie.




Ciężko powiedzieć jak się wszystko zaczęło. Kiedy, w jaki sposób, gdzie, a co najważniejsze: Dlaczego. Jedyne co wiadomo, to że już istniejemy i mało kto pamięta początek wszystkiego, albo co było po nim. Na pewno słyszałeś plotki o wielu światach. Gwiezdne podróże. Bitwy kosmiczne. Przygody w poszukiwaniu morskich skarbów. Krucjaty na Jerozolimę. Nauka w szkole dla czarodziejów.

Wiele światów posiada niezwykłą liczbę podobieństw. Na przykład gdyby spytać jakiegoś bohatera kim jest, co drugi powie Ci że nie do końca pamięta, ale jakiś starszy pan powiedział mu o tym, że jest wybrańcem i musi ratować świat. Inną ciekawostką jest to, jak wielki procent w nieskończonosci uniwersów jest zainfekowana przez ludzi. Rodzą się jednak pytania, jakim cudem istnieje tyle wymiarów. Gdzie one są? Jaki jest ich cel? Czy istnieją naprawdę?

Ale czy ma to znaczenie? Postać zapisana na kartach historii kiedyś naprawdę żyła i piła alkohol ze swoim przyjacielem. Tak samo gdy napiszesz wiersz, podmiot liryczny ożywa w Twojej głowie i niesie za sobą mądrość i przygody. Gdzie jest więc granica między realnym światem, a fikcją?

Nie martw się, ja też nie wiem. Dlatego postanowiłem dziś po prostu ją usunąć. Trochę nudzi mi się, od kiedy wszystko żyje własnym życiem. Także, życzę miłej zabawy. Zobaczmy jak wszystko poradzi sobie beze mnie.



Pozdrawiam.



Autor Wszechrzeczy.





Zasady:

-Przy wprowadzaniu swojej postaci, powinieneś opisać jej podstawowe cechy i podać uniwersum dla Domiego, aby w razie czego był zachowany porządek.
-Zabronione jest posiadanie jakiejkolwiek mocy wpływającej na czasoprzestrzeń. Nie jesteśmy Bogami ani podróżnikami w czasie, tak w skrócie.