Opowiadania RP

Opowiadania Roleplay - fantastyczne światy, fantastyczne postaci.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2014-03-05 15:48:38

Renio

Weteran

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 1295

[🔒] Arafatka prób

Uniwersum:

Spoiler:

Technologia jest mniej więcej na etapie rozwoju Pierwszej Wojny Światowej i większość ludzi ogranicza się do właśnie tej technologi, ale oczywiście nie nasze postacie.  W danym świecie istnieje też dosyć specyficzna moc, który okazała się niezwykle silna w niektórych osobnikach. Te właśnie osobniki postanowiły zbadać jej tajemnice tworząc akademie. Budynek akademii całkowicie się różni od reszty budowli na tym świecie.Wygląd
Prawie cały świat jest bliski temu by popaść w anarchie, dla tego akademia jest prawie, że najważniejszym puntem na świecie, a w okół niej zawsze można spotkać przedstawicieli wielu ras mimo, że jest zbudowana na mało tolerancyjnym terenie ludzkim.

Moc:

Spoiler:

Trudno stwierdzić skąd dokładnie pochodzi ta moc. Zauważono już wiele razy gdy ta energia nasilała się w okół; miejsc, przedmiotów, czy istot i za każdym razem nabierała nowych właściwości. Jednak udało się stwierdzić, że moc w nas często zachowuje się jak..., my. Jest to ogólne stwierdzenie, ale dało ono początek całej nauce z tej dziedziny. Co szybko się potem okazało moc również odreagowuje na nas, przez co następuje nasilenie cech, co skutkuje tym, że stajemy się karykaturami samych siebie. W miarę szybko opanowano parę rodzai korzystania z mocy.

Spoiler:

Podstawowe moce:
Czyli badziewia powtarzające się w wielu przypadkach. Więc wytłumaczę to raz tutaj. ^w^

Instynkt przetrwania:
Moc polegająca na przeczuwaniu zagrożeń. Osoby który wykształciły te zdolność potrafią przewidywać ciosy przeciwnika, miejsce w które trafi pocisk itp. za nim owe niebezpieczeństwa zdążą zaistnieć. Łatwiej też dostrzegają różne osłony, lub kryjówki. Wszystko do się dzieje na terenie podświadomości, więc osoby po prostu wiedzą co mają robić, nie analizując sytuacji w żaden sposób.
Instynkt drapieżnika:
Jest to moc prawie identyczna co poprzednia, lecz tak pozwala wyczuwać słabe punkty przeciwnika, odpowiednie momenty na atak i tak dalej i tak dalej...
Wzmocnienie ciała:
Ta zdolność polega na wykorzystaniu mocy płynącej w ciele by wzmocnić jeden z trzech aspektów, który każdy ćwiczy się osobno. Siła, Szybkość, Wytrzymałość, ale oczywiście te aspekty się łączą. Trudno mocno uderzyć bez odpowiedniej szybkości, lub pokonywać szybko dystanse pieszo bez wytrzymałości.
Kontrola:
Zdolność świadomej kontroli mocy. W większości przypadków moc kieruje tobą, ale niektórzy zdecydowali się nad nią zapanować. W zależności od treningu potrafią ją naginać różne rzeczy, ale każdy kto opanował zdolność kontroli potrafi mniej lub bardziej wprawnie używać telekinezy.

Rady:

Spoiler:

W akademii znajduje się kilka rad, w których skład w chodzą sami najlepsi. Każda osoba w radzie jest równa, a jedna osoba może być członkiem więcej niż jednej rady. Istnieje też funkcja praktykanta, który zasiada na zgromadzeniach, może wyrażać swoje opinie, ale nie ma on wpływu na głosowania, lecz by zostać praktykantem w Radzie Główniej należy być członkiem innej rady. ( Jak tam chceta to możecie zostać nim w jednej z rad)

Rada Główna:
Jest to najważniejsza rada bez sprecyzowanego zadania, a jej spotkania nie są regularne. Powoływana jest tylko w nagłych przypadkach wymagających uwagi ludzi o różnych specjalizacjach.

Rada Postępu:
Rada odpowiedzialna za nauki adeptów, kontroli ich postępów, oraz odkrywania nowych sposobów nauczania.

Rada Tajemna:
Rada odpowiedzialna za badania nad mocą i gromadzenia wiedzy z nią związaną.

Rada Zarządu:
Rada korygująca działania całej akademii, jej finanse, oraz przydział zadań wymagających większej uwagii.

Rada Bitwy:
Zbiór najlepszych strzelców, szermierzy i dowódców, nadzorujący poczynania militarne akademii i jej wrogów.

Spoiler:

Natura Mocy:
Każdy nosi w sobie moc o innej naturze. Ma ona silny wpływ na osobę, która nią włada. Nie jest ona charakterem osoby, ale jej jedną najmocniejszą cechą. Wyróżnia się kilka jej rodzai.

Geniusz:

Spoiler:

Osoby z tą naturą cechuje wiele rzeczy, ale ich największą indywidualnością jest właśnie indywidualność. Każdy geniusz rozumuje w jakiś pokrętny sposób niepojęty dla innych, nawet innych geniuszy. Zwykle spycha ich to trochę w samotność, przez co wiele czasu poświęcają rozmyślaniu. Zwykle powoli tracą zaufanie do innych myśli niż własnych i nie są wstanie zrozumieć  czemu mieliby się zachowywać normalnie. Zwykle gdy odkrywają, że inni nie są wstanie ich zrozumieć oraz nie są tak inteligentni zaczynają ich postrzegać jako podrzędnych nie innych. Pamiętaj że próba zrozumienia ich działań może być tak złudna jak próba zrozumienia Japończyków.

Działacz:

Spoiler:

Osoby nienawidzące czekania. Według ich rozumowania każda chwila pozbawiona działania to chwila stracona, a wróg nigdy nie śpi. Działacze lepiej sobie radzą z sytuacjami wymagających szybkich decyzji i poleganiu na instynkcie. Są impulsywni, spontaniczni, oraz lekkomyślni. Nie są

Mędrzec:

Spoiler:

Spokojne osoby, które przed każdym działaniem rozstrzygają każde za i przeciw. Nienawidzą pośpiechu. Rzadko polegają na emocjach, oraz zwykle są pokorni wobec tych, którzy przekazują im wiedzę. Dobrze analizują sytuacje, niestety mędrcy czasem stają się zbyt pasywni i są w stanie przesiedzieć godziny rozstrzygając niskiej wagi problem.

Intrygant:

Spoiler:

Wręcz uwielbiają chaos, który tylko oni pojmują, więc za wszelką cenne próbują go jakoś zaprowadzić. Intryganci pojmują zasady bardzo lakonicznie, więc jeśli powiesz jednemu z nich "Nie dotykaj tego" wcale to dla nich nie znaczy, że nie można na dany przedmiot spuścić kowadło, ponieważ sami go nie dotykają. Mają również słabość do drobnych kłamstewek. Są tak idealnymi aktorami, że dla nich ekspresja to tylko gra, praktycznie nigdy jej nie używają, by rzeczywiście wyrazić co myślą.

Opiekun:

Spoiler:

Ludzie niezwykle empatyczni, z silnym instynktem macierzyńskim. Z wielką łatwością odczytują intencje innych, lecz mają problemy z jakąkolwiek przemocą. Niektórzy z nich naprawdę nie są zdolni by krzywdzić, a wegetarianizm to u nich norma.

I mniej więcej tak to działa, jak chcecie możecie wybrać sobie jedną powyżej, ale służy to tylko do pokazania zasady działania mocy. Zbieracza, Badacza, Maniaka i Swobodnego nie chce mi się już opisywać...

Rodzaje Szkolenia:

Spoiler:

W Akademii rozwinięto kilka rodzai szkoleń, ukierunkowane tak, by wyszkolić kogoś do konkretnych zadań.

Zwiadowca:

Spoiler:

Wyszkoleni w instynkcie przetrwania, oraz wzmocnieniu szybkości i wytrzymałości. Zwiadowcy z później z powodu mocy nie mogę nigdy usiedzieć na miejscu przez co, często mają problemy z snem. Są też w pewnym stopniu uzależnieni od adrenaliny więc często wpadają na zwariowane pomysły, a gdy zwiadowca a naturze geniusza mówi by przytrzymać mu piwo, to lepiej uciekać.

Ambasador:

Spoiler:

Szkoleni w kontroli mocy i sztuce retoryki. Potrafią w pewnym stopniu naginać wole innych, oraz przeczuwać co inny chcą usłyszeć. Potrafią też lekko zagrać na emocjach słuchaczy, co często stosują podczas przemówień. Dzięki tej zdolności zmotywują i zorganizują nawet najbardziej rozbity oddział. Wadą jest to, że Ambasadorzy są tak przekonani w potęgę słów, że czasem zapominają by przekuć je w czyn.

Mocarz:

Spoiler:

Ich jedynym celem jest niszczyć za pomocą kontroli mocy. Popadają w destrukcyjny szał, gdy ciskają piorunami, płomieniami i wszystkim innym co mają pod ręką, co sprawia, że czują niezwykłą odrazę do ludzi słabych, kruchych przedmiotów i nie do końca oficjalnie chcą to wymazać z powierzchni ziemskiej.

To samo co z naturą mocy. Wolna wola, ale pamiętajcie, że szkolenie też zostawia na was ślad.

Kopman:

Spoiler:

W tym opowiadaniu ma się dwie postaci, gdzie drugą jest towarzysz tej pierwszej, ale musi ona mieć inną naturę mocy i w miarę możliwości inne szkolenie. Ogólnie jest prawie jak twoja pierwsza postać tylko ogranicza się do tego, że:
Może nim być jakaś postać eteryczna, której się nie da zranić fizycznym ciosem jedynie mocą, ale oczywiście działa to w dwie strony. Postać eteryczna nie może opuścić jej kompana.
Może to być jakiś mały pupilek jak chomik, futrzak, czy coś. Lecz jego moc jest mniejsza od postaci eterycznej, oraz jest bardzo wrażliwy na rany fizyczne.
Może to być jakieś zwierze jak pies, koń, ale weźcie pod uwagę, że nie wszędzie będziecie mogli z nim zawędrować, plus jego moc jest słabsza.
Może to być droid, robot, sterowany mocą, gdyż wtedy takiej technologi nie było. Jego największą zaletą są dłonie.

Kryno Ostrze:

Broń, którą posługują się adepci akademii. Jest to dowolna broń biała o czarnym ostrzu pokrytym białymi żyłkami. Ta broń jest bardzo wrażliwa na moc, przez to władający czuje jakby była częścią jego, oraz może zwiększać jego skuteczność swoją mocą. Białe żyłki świecą się mocniej, lub zmieniają kolor w zależności kto dzierży broń.

Każda postać na wstęp ma swoje Kryno Ostrze oraz Rewolwer.

W każdej chwili możecie sobie wyruszyć na misje jaką tam chcecie, lub odwalić coś na terenie Akademii.

Można również wyzwać kogoś na pojedynek. Odbywa się on na takich samych zasad jak w LS w kategoriach szpan, opis.

Nasze postacie znają się przynajmniej zwidzenia.

Opis obu postaci powinien zawierać rasę, wygląd, naturę mocy, rodzaje szkoleń które praktykuje, wygląd kryno ostrza, a reszta co tam chcecie.


Mówiłem, że jak dorosnę to będę w top 10 i żaden nie wierzył, co??

Offline

 

#2 2014-03-05 22:22:22

 Derp

Administrator

Call me!
Zarejestrowany: 2013-01-03
Posty: 1113

Re: [🔒] Arafatka prób

tak kułde.


Spoiler:

Maffinka: Pobił Connora masztem i uciekł

Spoiler:

         Derp: - Zbroja. Topory. Za... *Tu zaczął liczyć na palcach.* - Jeden i trzy i dwa i dwa i trzy... Dwa! *Z dumą pokazał trzy palce.*
         Maff: *Uśmiechnęła się z satysfakcją wyczuwając łatwy interes* - ... Wiesz... Widzę, że już i tak masz tu niezły obrót i wszyscy są zainteresowani towarem jaki tu sprzedajesz. Tylko wielu z nich nie ma jakiegoś powodu, bodźca żeby zdecydować się na zakup. I teraz wkraczam tu ja. *Uśmiechnęła się tryumfalnie* Jestem człowiekiem od marketingu, reklamy itp. I mogę podnieść wydajność twojej działalności niemalże dwukrotnie! Oczywiście w zamian za drobną opłatą ale zaledwie symboliczną.
         Derp: - ... *Można by zauważyć smużkę dymu wylatującą z jego ucha.* - Kupujesz coś.
         Maff: - ... >_> ... ... No dooobraaa... Kupiłabym ... Ale wiesz, za wysoka cena. I w ogóle widziałam gdzieś podobne... *Kręci głową patrząc na asortyment orka* No i to było modne w poprzednim sezonie wszystko.
         Derp: *Wyjął zakrwawiony mieszek z tobołów i wepchnął jej go w rękę.* - Kupujesz coś.

Offline

 

#3 2014-03-05 22:22:32

Renio

Weteran

Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 1295

Re: [🔒] Arafatka prób

Jestem za


Mówiłem, że jak dorosnę to będę w top 10 i żaden nie wierzył, co??

Offline

 

#4 2014-03-05 22:22:55

Nekosia

Królowa psychopatów

Skąd: Uć
Zarejestrowany: 2013-09-30
Posty: 2912

Re: [🔒] Arafatka prób

jestem za :D


Spoiler:

Gdy czasem ci się nudzi
Powkurzaj kilku ludzi
Poćwiartuj na kawałeczki
Jak dziecko zabaweczki
A gdy już krwią nabrudzisz
Nie będzie ci się nudzić
Posprzątać musisz burdel
Nakryli cię...
O kurde....

Spoiler:


"[...]Miecz w brzuchu to kłopotliwa rzecz - nie boli tak na prawdę, w każdym razie nie bardzo, ale jest lodowaty jak cholera; promieniujące z niego zimno zalewa całe ciało i odbiera siłę nogom, zupełnie jak wtedy, kiedy mózg ci zamarza od gryzienia kostki lodu, tylko że czujesz to wszędzie. No i czujesz, jak ostrze prześlizguje się w tobie, tnąc wnętrzności. Szczerze mówiąc, cała ta sytuacja jest do bani, skoro już chcecie znać moje zdanie.[...] "

Offline

 

#5 2014-03-05 22:25:01

 Gracjando

Weteran

Call me!
Skąd: wziąć nowy komputer?
Zarejestrowany: 2012-11-11
Posty: 1303

Re: [🔒] Arafatka prób

Jestę za.


Va’esse deireádh aep eigean…
-----------------------------------
Bleoede dh'oine!
-----------------------------------
Miecz przez­nacze­nia ma dwa os­trza. Jed­nym jes­teś ty.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs warszawa Beachscape At Black River Zermatt