Opowiadania RP

Opowiadania Roleplay - fantastyczne światy, fantastyczne postaci.


#1 2013-03-27 17:06:28

Domi7777

Gość

[✕] Lyrium: Esencja magii

Fabuła:

Dawno, dawno temu, w odległej krainie, były jeszcze dawne czasy, nim wynaleziono broń palną i pierwsze wynalazki w dziedzinie podróży, nie istniała prawdziwa magia, tak samo jak w naszym świecie. Jednak w bliżej nieokreślonym roku (Umowna data to 1289) pewien górnik odnalazł w kopalni nieznajomy mu kryształ. Był on oszlifowany, cały błyszczący i błękitny. Trafił on w obieg i zarobił on na nim fortunę. Kilka lat po tym na terenach dzisiejszego Alkirianu, znaleziono dużo więcej tych kryształów. Jednak ich moc razem skumulowana, wywołała potężną falę. Falę magii....

Pozornie nic się nie stało, jednak już po kilku dniach rozprzestrzeniały się plotki o opętaniach przez demony. Poniekąd była to prawda. Wielka eksplozja zakłóciła barierę, oddzielającą świat śmiertelników od tajemniczej krainy, pełnej mocy, której rdzeń był jednym, wielkim umysłem powstałym z magii. Była to pustka. Pustkę jak wiadomo nie od dziś zamieszkiwały straszliwe demony, które musiały radzić sobie w tej przeklętej krainie, gdzie wszystko było prawdą i iluzją zarazem. Fala magii na Ziemi pozwoliła niektórym, przedrzeć się przez barierę i opętać ludzi. Ci ludzie się zmienili. Ich ciała stały się szkaradne, w połowie jak u demonów, oraz stali się szaleni. Zwano ich plugawcami. Wtedy powstał też zakon strażników światła, który miał za zadanie pozbyć się tych bestii, w bardziej, bądź mniej łagodny sposób.

W roku umownie 1314 zaczął się początek czegoś nowego. Wtedy to u niektórych ludzi zaczęły objawiać się różne moce. Moce kontroli żywiołów, moce światła i Ciemności, kontroli natury i cech zwierząt, iluzje i moce runiczne. Wszystko. Magowie jednak nie długo cieszyli się swym "Darem". 60 Lat po ujawnieniu się magów, na świecie rozpoczęła się wielka inwazja plugastw, a w jednym miejscu bariera została całkowicie zniszczona, zaś przez dziurę przeszły demony. Po 7 latach demoniczną armię zwalczono, jednak Zakon obarczył winą Magów, ponieważ to ich nadużywanie magii rozerwało barierę. W każdym kraju zbudowano więc ogromną świątynię, w której mieszkali, uczyli się i dorastali magowie. Większość żyje tak do dziś i tylko raz na jakiś czas może na chwilę opuścić mury świątyni, a nielicznym udało się uciec z więzienia, są jednak ścigani i będą ścigani, aż do śmierci...

Poznaj świat Lyrium. Świat Esencji Magii.


Magia:


Magię dzielimy na kilka szkół, szkoły zaś na kręgi rozwoju. Im w wyższym jest się kręgu tym bardziej panujemy nad swoją mocą i tym lepiej ją wykorzystujemy.


Szkoły:


Żywioły:
Krąg 1: Umiejętności podstawowe takie jak stworzenie ognistego pocisku, zmrożenie wroga, strzelenie kamienną pieścią itp.
Krąg 2: Tu moce się rozwijają. Można już zamrozić przeciwnika, wystrzelić salwę ognia, czy też stworzyć na sobie kamienną zbroję, oraz tym podobne zaklęcia.
Krąg 3: Moce w 3 kręgu są już bardzo silne. Stworzenie wielkiej kuli ognia wielkości pocisku wystrzelonego z dużej katapulty, zamrożenie całej grupy wrogów, malutkie trzęsienie ziemi na niewielkim obszarze, czy też inne potężne zaklęcia.

Natura:
Krąg 1: Możliwość komunikacji ze zwierzętami, kontrola mniejszych roślin, oraz korzeni.
Krąg 2: Kontrola wszystkich roślin, jak i też możliwość przywoływania roślin, oraz zaklęcia związane z naturą.
Krąg 3: Ożywianie roślin i kontrola ich, zaawansowane zaklęcia powiązane z naturą.

Szamanizm:
Krąg 1: Zaklęcia związane z błyskawicami itp, jak i też tzw. magia Okrzyku (Trochę nietypowa nazwa) pozwalająca, poprzez magiczne okrzyki wzmacniać sojuszników.
Krąg 2: Tworzenie mistycznych totemów, które nadają aurę na sprzymierzeńców, lub klątwy na wrogów, jak i też przeprowadzanie z innymi szamanami rytuałów magicznych.
Krąg 3: Magia paktów krwi, dzięki której za pomocą krwi swojej i innych możesz używać mrocznych mocy Voodoo.

Błogosławieństwo:
Krąg 1: Uśmierzanie bólu, przywracanie sił, osłabianie chorób itp.
Krąg 2: Gojenie ran, nadawanie aur wzmacniających cechy fizyczne, likwidacja chorób, zaklęcia ochronne  itp.
Krąg 3: Przywracanie krwi, nadawanie potężnych aur na towarzyszy itp.

Zmiennokształtność:
Krag 1: Zmiana w psy, koty, myszy, małe ptaki itp.
Krąg 2: Zmiana w prawie wszystkie rodzaje zwierząt.
Krąg 3: Zmiana w niektóre bestie, np demoniczne niedźwiedzie, MALUTKIE smoki, nagi itp.

Entropia:
Krąg 1: Słabe klątwy.
Krąg 2: Silne klątwy i podstawy magii krwi.
Krąg 3: Potężne klątwy, oraz zaawansowana magia krwi.
(Magia krwi jest zakazana, jednak osoby z wyćwiczoną entropia mogą się nauczyć ją wykorzystywać. Za pomocą magii krwi można spowodować u kogoś straszliwe męki, skraść czyjąś duszę, kontrolować czyiś umysł, a nawet rzucić zaklęcie, które automatycznie zabija.)

Siła umysłu:
Krąg 1: Iluzje , telepatia itp.
Krąg 2: Doskonałe iluzje, możliwość połączenia się z kimś psychicznie a następnie wykończenie go "od wewnątrz", telekineza itp.
Krąg 3: Możliwość zmieniania czyiś snów, grzebania w jego umyśle, a nawet czasowej kontroli.

Magia runiczna:
Krąg 1: Podstawowe zaklęcia na przedmioty i odczytywanie historii z run, oraz rozumienie ich znaczeń.
Krąg 2: Uwalnianie z relikwi i mistycznych run starożytną moc i wykorzystywanie jej. Jak można jej użyć to zależy od relikwii/runy. Zaawansowane zaklinanie.
Krąg 3: Mistrzowskei zaklinanie, możliwość  tworzenia własnych run, gdziem ożna przelać część swej mocy, oraz zachować swe wspomnienia i myślil.

Transmutacja:
Krąg 1: Zmiana przedmiotów np. miecz w krzesło.
Krąg 2: Zmiana zwierząt w inne zwierzęta, lub przedmioty, oraz zmiana przedmiotów w zwierzęta.
Krąg 3: Możliwość transmutacji wszystkiego po za artefaktami itp, nawet ludzi ( Z tym, że to już jest trudne, ponieważ człowiek za pomocą swej woli może zniszczyć nałożony na siebie urok.).


Początkowo znamy się na podstawach 2 dziedzin magii. Podczas nauki w świątyni i praktykowaniu mocy, uczymy się coraz to nowych zaklęć i zastosowań magii, a z czasem nasza moc staje się na tyle ogromna, że zaliczana jest do wyższego kręgu. Lekcje zaś przeprowadzane są w opowiadaniu i tam uczymy się różnych zaklęć, można też ćwiczyć nowe zaklęcia samemu.

Życie:


Mieszkamy obecnie w świątyni. Składa się ona z 4 części: Część mieszkalna (Północ), część szkolna (Południe), część handlowo-pracownicza ( Magowie sprzedają swe wyroby dla reszty świata, jak i też od kupców kupują różne dobra. W tym terenie magowie tworzą też nowe przedmioty, oraz pracują na rozmaite sposoby, od pisania ksiąg, poprzez czarowanie czegoś, aż po zwykłe sprzątanie.)(Zachód), oraz tak zwaną część dzienną (Wschód)(Tutaj Magowie spędzają większość wolnego czasu, na dworze, jak i w środku w różnych klubach, salach , lub choćby na korytarzach.)

Wyzbrojenie:

Magowie mogą zwiększać swoją moc, uwalniając ją poprzez mistyczne kostury, jak i też zwiększać siłę mocy poprzez różne amulety, naszyjniki , talizmany i pierścienie.

Ucieczka:

Gdy jest się na tyle silnym, można próbować uciec. Kończy się to albo karą, albo pomyślną ucieczką. Życie na wolności jest jednak trudne: Poluje na Ciebie zakon, musisz się ukrywać i nie jesteś już chroniony/a przez mury Świątyni, oraz musisz się uczyć wszystkiego samemu.

 

#3 2013-03-27 18:19:12

 Derp

Administrator

Call me!
Zarejestrowany: 2013-01-03
Posty: 1113

Re: [✕] Lyrium: Esencja magii

Eh...
Widzę że nigdy się nie nauczysz, ale dobra już... jestem na tak...


Spoiler:

Maffinka: Pobił Connora masztem i uciekł

Spoiler:

         Derp: - Zbroja. Topory. Za... *Tu zaczął liczyć na palcach.* - Jeden i trzy i dwa i dwa i trzy... Dwa! *Z dumą pokazał trzy palce.*
         Maff: *Uśmiechnęła się z satysfakcją wyczuwając łatwy interes* - ... Wiesz... Widzę, że już i tak masz tu niezły obrót i wszyscy są zainteresowani towarem jaki tu sprzedajesz. Tylko wielu z nich nie ma jakiegoś powodu, bodźca żeby zdecydować się na zakup. I teraz wkraczam tu ja. *Uśmiechnęła się tryumfalnie* Jestem człowiekiem od marketingu, reklamy itp. I mogę podnieść wydajność twojej działalności niemalże dwukrotnie! Oczywiście w zamian za drobną opłatą ale zaledwie symboliczną.
         Derp: - ... *Można by zauważyć smużkę dymu wylatującą z jego ucha.* - Kupujesz coś.
         Maff: - ... >_> ... ... No dooobraaa... Kupiłabym ... Ale wiesz, za wysoka cena. I w ogóle widziałam gdzieś podobne... *Kręci głową patrząc na asortyment orka* No i to było modne w poprzednim sezonie wszystko.
         Derp: *Wyjął zakrwawiony mieszek z tobołów i wepchnął jej go w rękę.* - Kupujesz coś.

Offline

 

#4 2013-03-27 18:56:25

Admin

Administrator

Skąd: Ashan
Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 3664

Re: [✕] Lyrium: Esencja magii

Wszystko jedno... Nie, to nie znaczy "tak"

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.opowiadaniarp.pun.pl