Ashram - 2017-03-09 20:16:37

3 dni drogi na wschód od Wrót Baldura leży prosperujące miasto Aldvale. Czerpiące niemałe zyski z handlu opartego na rzece Chiontar i bliskich stosunkach z Wrotami, ów coraz większe miasto rozwija się od kilkudziesięciu lat. Nawet plaga która wystąpiła we Wrotach parę lat temu nie osłabiła tego młodego klejnotu. Z każdym rokiem pojawia się coraz więcej nowych mieszkańców, rzemieślników i farmerów. Żyzne pola, niemałe pastwiska i pracowici ludzie to idealna receptura na sukces. Niestety, miasto nie jest jeszcze w stanie nadążyć z bezpieczeństwem. Podróżujący kupcy i dostawcy to łakomy kąsek dla wielu bandytów, degeneratów i potworów którzy chętnie wykorzystają każdą okazję na łatwy zysk, a coraz to kolejne ekspansje naruszyły spokój przeróżnych istot żyjących w starych ruinach twierdzy Rahkosh leżącej przy zachodniej stronie lasu Ostrych szponów. Ale właśnie takie problemy mają jedno, najlepsze rozwiązania.
Poszukiwacze przygód, jaki świat szeroki, zawsze znajdą się śmiałkowie i głupcy zaryzykować własnym zdrowiem, życiem czy nawet spójnością kontinuum czasoprzestrzennego dla kilku złotych monet i wdzięczności córek lokalnego farmera. Rada Pięciu, czyli najbogatsi lub najbardziej wpływowi obywatele Aldvale w pełni popiera wynajmowanie takich indywidów przez cechy rzemieślników, Straż miasta czy nawet zwykłych obywateli. W skrócie, roboty pod dostatkiem.

Główne „frakcje”/ „organizacje”
-Rada Pięciu
-Straż Miasta
-Świątynia Lathandera
- Gildie Cechów rzemieślniczych
- Gildia Złodzeiji („Tu nie ma rzadnej Gildii złodzieji, jest pan aresztowany za sianie chaosu w mieście, proszę z nami na posterunek”)
-Skaveni ( „Skaveni nie istnieją”)



("Na wszelkie ewentualne pytania odpowiemy na magicznym kanale komunikacyjnym "Discord", w razie problemów proszę się skontaktować ze swoim lokalnym dostawcą "In Magicznego Ternetu")

www.opowiadaniarp.pun.pl