Domi7777 - 2013-05-02 15:16:22

Jako, że BRPAPM było dosyć popularne na SPore Forum (I pobiło rekord wersji tego opowiadania) postanowiłem je przywrócić (Zero i Black jak widać, nie mają do tego zapału.)


Otóż, jak wygląda opowiadanie:

Każdy z nas jest całym plemieniem/osadą/obozem/Rosją Radziecką/etc. i jego zadaniem jest rozwój, rozrost, władza, wzbogacenie się i rozwój intelektualny, oraz przemysłowy.

Na początek jesteśmy w fazie: Ja rozumieć co do ja mówić ktoś z moja plemię, ja mieć ogień, ja mieć prowizoryczna domek, ja umieć zabijać drzewko itp.
Rozumienie innych ras jest problematyczne, gdyż (Uwaga, to będzie dobre!) posiadacie inne języki mowy.
Co do rozwoju materialnego: Wynalezienie czegoś trwa, dodatkowo jeszcze trzeba wpaść na taki pomysł i do tego dojść. Nie wymyślisz budowli z glinianych cegieł, skoro nie wiesz, że można przetapiać glinę. Przypadki mogą się trafić, są jednak bardzo rzadkie i dotyczą tylko prostych rzeczy (Przykład, jak nie można czegoś wynaleźć przez przypadek: *Idze sobie chłop przez las i nagle się przewraca. Jego noga wystrzeliła dużą ilość jakiejś Ziemi do ogniska- gliny. Chłop biegnie do ogniska i widzi, że ta "glina" stała się taka fajna, że można zmieniać jej kształt, więc bawi się w lepienie z niej byle czego i wychodzi mu nagle gliniana waza na kwiaty.*).
Co do rozbudowy: Do budowania niezbędne są odpowiednie materiały i odpowiednia ilość czasu.

Czas do skończenia budowy i do wynalezienia czegoś wyrażamy za pomocą X/X, oraz opisu
Przykład:
Budowa mostu nad wąską i niska doliną/kanionem 3/7
Podpory zostały prawie ukończone, rozpoczęto powoli tworzenie  właściwego mostu.



Pogoda:

Wedł€g mnie złym pomysłem było rzucanie kośćmi na pogodę. Po prostu co 1-2 dni w opowiadaniu, pogoda będzie się zmieniać, według moich/jakiegoś współ-admina chorych ambicji.

Pogody:
Umiarkowanie

Słonecznie-Wietrznie- chłodno
Słonecznie-Ciepło
Słonecznie-Gorąco
Słonecznie-Upalnie

Pochmurno-Wietrznie-Chłodno
Pochmurno-Wietrznie-Zimno
Pochmurno-Wietrznie-Mroźne
Pochmurno-Chłodno
Pochmurno-Zimno
Pochmurno-Mroźnie.

Deszczowo-Ciepło
Deszczowo-Chłodno
Deszczowo-Zimno
Deszczowo-Wietrznie-Zimno
Deszczowo-Wietrznie-Chłodno

Śnieżnie-Zimno
Śnieżnie-Mroźnie
Śnieżnie-Wietrznie-Zimno
Śnieżnie-Wietrznie-Mroźnie.

Zbyt długie deszcze powodują powodzie.
Zbyt rzadkie deszcze powodują susze.
Zbyt długi mróz, powoduje zmarźnięcie roślin i gleby.
Zbyt długi upał, powoduje "palenie" roślin i szybsze parowanie wody.
Zbyt Długie, silne wiatry powodują powoli zmiany w terenie.

Itd itp.



W opowiadaniu dozwolony jest handel, sojusze, wojny itp.
Jednak co do wojen jest kilka zasad:
1. Nie możemy kogoś atakować, gdy jest off (Możemy rozpocząć atak, ale nie możemy wykonywać kolejnych ruchów.)
2. O wyniku walki najczęściej zależy teren, ilość wojska, doświadczenie żołnierzy, wyzbrojenie i taktyka.
3. Jeśli walki bedą toczone niesprawiedliwie odnośnie realiów (Osoba z mniejszą ilością uzbrojonego w widły wiesniaków, wygrywa z graczem za pomocą taktyki "na chama", Który ma armię zadowodych żołnierzy z nienagannym uzbrojeniem.)


Świat:


Kraina wygląda tak:

http://img811.imageshack.us/img811/8476/mapacj.jpg

Mapę wykonał Wojto16.

Green Lantern Apartment hotels-world.pl