Renio - 2013-03-25 18:11:26

Ogólny zamysł opowiadania jest taki, że świat jest jak splecione umysły wszystkich ludzi, albo czegoś innego, trudno stwierdzić.
Domy:
Każdy ma swoje miejsce, w którym ma „dom” i jest on w jakimś stopniu odzwierciedleniem osoby w niej mieszkającej. To jak wielki jest dom i jak odchodzi od zasad logiki zależy od kreatywności mieszkańca i jego „mocy”. Każdy w swoim domu jest prawie jak bóg. W bardzo dużym stopniu może oddziaływać na rzeczywistość w zakresie swojego mieszkania. To jak wielki ma to zasięg zależy od osoby, gdy jednak zasięg się powiększa nie zajmuje to miejsc innym, każde mieszkanie to prawie jak inny wymiar. Wymiar łba mieszkańca. Domy jednak mogą być zajęte przez kogoś innego, nie daje to wiele. Jest to raczej tylko złośliwość, lub chęć pozbycia się kogoś, jednak mieszkania same się bronią, a to jak to robią zależy od mieszkańca. Jeśli marzy mu się mieszkać na statku kosmicznym, bronić go będą roboty, a jeśli chce być magiem, to na straży staną żywiołaki, lun gargulce. Z pozoru jakiś demon może być silniejszy od pirata, ale zależy to tylko od siły mieszkańca. Powiększanie domu może być bardzo męczące, ponieważ trzeba być przy każdym dodanym elemencie, a udekorowanie krain zwykle wymaga zmysłu artystycznego dlatego najbardziej dochodową pracą jest bycie architektem. Zwykle w zapłatę przejmują część mocy mieszkańca, ponieważ to uniwersalna waluta, więc jasne jest też, że to oni zwykle są najpotężniejsi i kreują sobie miasta.
Ziemie niczyje:
Zwykle są to opuszczone „domy” bardzo silnych, ale już martwych osób. Niektórzy mieli zwyczaj wymyślania sobie całych miast, a po ich śmierci zostawały puste. Niektóre zanikały, a do niektórych ciągle przychodzili ludzie i dzięki ich jaźnią zostały one prawdą. Na ziemi niczyjej zwykle panują zasady ustalone przez dawnego jej właściciela i osoby znajdującej się na niej nie miał bezpośredniego wpływu na świat. Jeśli chcą np. przesunąć kamień, nie mogą sprawić, że będzie się znajdować gdzie indziej, muszą użyć wtedy swej siły by go przesunąć, lub swej mocy.
Moc wiodąca:
Każdy może jakoś nagiąć zasady, ale na nie swojej ziemi jest to prawie niewykonalne, jednak każdy ma coś takiego jako moc wiodąca, która podobnie jak dom jest w jakimś stopniu odzwierciedleniem osoby jej używającej. Moc ta pozwala wszędzie naginać zasady w jakiś sposób tak jak na swoim terenie. Może to być miotanie ogniem, oszukiwanie grawitacji, fart w karty, zmiana pogody, umiejętność grania na pianinie…, możliwości tyle co ludzi.
Religie:
Tutaj zasada „człowiek tworzy boga” naprawdę działa, a tym więcej jeśli w to samo wierzy kilka osób ich moc łączy się w potęgę jednego bóstwa. Zwykle mało osób decyduje wyznawać się jakieś bóstwo, bo nie chcą poświęcać mocy na bóstwo, bo wolą zająć się domem, ale przynależność do sekty ma swoje plusy. Dajesz trochę od siebie, a na pomoc może przyjść ci potężne bóstwo. Tym większe sekta, trudniej się doczekać pomocy boga, ale jest on bardziej skuteczny i zwykle mniej trzeba dawać od siebie.
Organizacje:
Istnieje kilka wielkich organizacji, które trzymają świat w ryzach, nie wpływają one zbytnio na jednostki, ale czasami trudno nie odczuć efektów ich starć.
Piraci Czarnobrodego.
Kto o nim nie słyszał i kto by nie chciał zostać piratem? Dzięki temu ma on wielu zwolenników, członkowie załogi, którzy są przekonani, że jest on potężnym kapitanem,   nieświadomie oddają mu część mocy, z tej samej zasady, dzięki której powstają bóstwa.
Imperium Galaktyczne.
Imperator, Darth Vader, o nich też każdy słyszał i mimo złej reputacji na temat celności i podwładnych dzięki Sith’om każdy czuje ich potęgę i moc, oraz moc Jedi.
Akademia Jedi
Yoda? Obi-Wan? Tutaj popularna fikcja to prawda, więc spokojnie możesz zasięgnąć ich nauk by zostać Jedi.
Śródziemie.
Więc jak pewnie się domyślasz armie Gondoru, konnica Rohanu, Drużyna pierścienia i łowcy z Mrocznej puszczy to też prawda.
Wandalowie.
Palić i plądrować, nie jeden o tym marzy, a to tego zawsze można sobie pogwałcić. Dzięki takim zabawom Wandalowie po zniszczeniu Rzymu skierowali swoje oczy, na resztę świata.
Stany Zjednoczone.
Mają oni potężną armie, obiecują wolność i demokracje, ale tak naprawdę nigdy nie wiesz, kiedy w twoim domu będzie kolejna misja pokojowa.
Rosja.
Jedna z największych potęg militarnych, mają jeden cel. Będą walczyć o pokój, aż kamień na kamieniu nie zostanie.
Hogwart.
Zapewne wizja mieszkania w zamku, którego sami nie byli by wstanie utrzymać jaźnią i zgłębianie tajników magii z Dumbledorem zwabiła dużo osób, tak jak pozostałe organizacje.

Istnieje też wiele mniejszych, choć też wpływowych organizacji, jak magowie z Zimowej twierdzi, albo Bractwo Assasyn’ów. Choć frakcje bardzo się różnią, większością kieruje ten sam cel. Potęga i terytoria.

Wzór na postać
Imię:
Wygląd (Mniej więcej wielkości człowieka, nie mniejsze od myszy):
Dom(początku jest mniej więcej wielkości domu w bloku mieszkalnym) :
Moc wiodąca:
Frakcja (można nic nie wybrać):
Religia (można nic nie wybrać):

Villa MillĂŠsime