Opowiadania RP

Opowiadania Roleplay - fantastyczne światy, fantastyczne postaci.


Sonda

World Of Warcraft MOP: Nieopowiedziane Historie

Jestem na TAK

66% - 4
Jestem na NIE

33% - 2
Total: 6

#1 2013-08-10 19:27:34

Domi7777

Gość

[✕] World Of Warcraft MOP: Nieopowiedziane Historie

Bohaterowie....


Wyruszyli do zapomnianego świata Outlandu, by stawić czoło oszalałemu Ilidanowi i jego sługom. Powstrzymali nadejście Kil'Jaedena. Skrócili raz na zawsze życie Zul'jina. Powstrzymali Króla Lisza przed zalaniem całego świata plagę nieumarłych. Stłumili chaos, jaki wywołała Zandalaria. Zabili wielkiego władcę ognia- Ragnarosa, a nawet zabili władcę Czarnych smoków- DeathWinga.

Teraz, gdy odkryto Pandarię, a Horda i Przymierze zawzięcie walczą o ziemie, które do nich nawet nie należą, starzy bohaterowie przeminęli. Nowi, niedoświadczoni poszukiwacze przygód chcą zapisać się na kartach historii. Ruszają do Pandarii na wojnę. Szukają przygód na terenach Kalimdoru, Wschodnich Królestw i Northendru. Czy pchną historię świata do przodu? Czy przeżyją przygody, jakich nikt nie przeżył? To zależy od was....


Opowiadanie polega na tym, że będąc "świeżo upieczonym bohaterem" wkraczamy do świata Warcrafta, by przeżyć nowe, niesamowite przygody, oraz wziąć udział w tym, co dzieje isę obecnie na Pandarii. To, co będziemy robić, zależy od nas, ogranicza nas tylko nasza frakcja (Przymierze, Horda, lub pomocnicy Lorewalkera.) i to, że nie możemy być i magiem i wojownikiem. To, jakie będą nasze przygody, w dużej mierze decydujemy sami.

Będą miały miejsce zdarzenia, które wydarzą się i tak i tak, jednak to wasza decyzja, czy chcecie brać w nich udział.

Opowiadanie teoretycznie ma się dziać głownie na tajemniczym kontynencie Pandarii, jednak nie jesteście też zmuszeni tam przebywać, możecie być zupełnie gdzie indziej.

Jak zaczynamy?

Przymierze

Zaczynamy w stolicy ludzi: Stormwind, innym ważnym mieście przymierza, w w jakiejś wiosce , jesteśmy gdzieś wysłani z jakiegoś powodu, lub ruszyliśmy właśnie n Pandarię, pomóc w zorganizowaniu się tam i EWENTUALNIE pomóć szukać Anduina Wyrna.

Horda

Zaczynamy w stolicy Orków: Orgrimmar, lub innego ważnego miasta Hordy, jakimś obozie Hordy, jesteśmy gdzieś wysłani z jakiegoś powodu, lub właśnie wyruszyliśmy na Pandarię pomóc Hordzie rpzygotować się do wojny i EWENTUALNIE porwać Anduina Wyrna.


Pandareni


Pierwszy sposób: Jesteśmy mieszkańcami na ....żółwiu Shen'zin'Shu, który są ciekawscy, lubią przygody, oraz szybko spoufalili się z toczącymi wojnę Przymierzem i Hordą, co spowodowało ich poróżnienie się. Tu wkraczasz ty: W tym wielkim konflikcie musisz się odnaleźć i dołączyć do jednej z wojujących frakcji.

Drugi sposób: Jesteśmy mieszkańcami Pandarii. Pandarenami, którzy chcą chronić swych bliskich przed złem, jakie przynieśli Horda i przymierze. Za radami Lorewalkera Cho, Pandareni wraz z tymi, którzy zdecydowali się wspomóc zagubiony lud i odeszli od swojej nacji, próbują zapanować nad tym, co dzieje się na Pandarii.




Ogólnie mamy do wyboru 4 drogi:

Wojna po stronie przymierza jako Człowiek, Krasnolud, Nocny Elf, Gnom, Dranei, Worgen lub Pandaren.

Wojna po stronie hordy jako Ork, Troll, Tauren, Nieumarły, Krwawy Elf, Goblin lub Pandaren.

Ratowanie Pandarii jako Pandaren, lub inny przedstawiciel jakiejś rasy, który chce pomóc Pandarii.

Wywalenie na to wszystko, co się dzieje i robienie tego, co się chce, jako dowolny przedstawiciel rasy.



Klasy:
Wojownik-Warrior: "Głupi, ale nikt tego nie widzi, bo nie zdąży, jak ci już w łeb walnie." Wojownicy na ogól po prostu walczą wręcz, znają różne techniki bojowe i co potężniejsi znają pewne zaklęcia, związane jednak z walką wręcz np. Jakiś wojownik może umieć tak stąpnąć nogą, że ziemia się zatrzęsie.

Łowca-Hunter: "Ich pupile są słodkie, ale daj im za mało mleczka, a rozszarpią Cię na kawałki." Umieją strzelać z broni dystansowych, robić pułapki i świetnie znają się na przetrwaniu.

Łotrzyk-Rouge: "Nikt nie widział, nikt nie słyszał, ale każdy wie, że gdzieś jest." Chowanie się, skradanie, kradzieże, ataki  znienacka, skrytobójcze umiejętności i szybkie , skomplikowane ciosy. To atuty łotrzyka.

Mag-Mage: "Gdy czaruje, czasem wygląda komicznie, machając rękoma i kosturem ,oraz gadając jakieś wierszyki. Szybko wrogom uśmiech znika, gdy zalewa go ognisty deszcz." Czarowanie mocą ognia, mocą lodu i wody, albo mocami tajemnymi, jak strzelanie kryształami, bawienie się w zmienianie wroga w owieczki i świnie, czy jakieś mistyczne aury.

Kapłan-Priest: "Zawsze gdy przegrywasz wojnę, zwalaj na Kapłanów, że nie umieją pomagać." Kapłani umieją uzdrawiać, obdarzać mistycznymi aurami, uzdrawiać, negować wrogie zaklęcia, uzdrawiać, używać mrooocznej mocy, w ogóle do niego nie pasującej, uzdrawiać i jeszcze leczyć.

Czarnoksiężnik-Warlock: "Każdy czarnoksiężnik mężczyzna ma przy sobie pięknego i wiernego sukkuba." Czarnoksiężnicy znają czarną magię, umieją rzucać na wroga rozmaite klątwy, używać chaotycznej mocy destrukcji by zniszczyć wszystko wokół siebie i przywoływać potężne i mniej potężne demony.

Szaman-Shaman. "Nikt nie ma tyle towaru, co szamani....O ja cię! Widziałeś, tego trójgłowego smoka w piwnicy?!" Szamani posiadają kontrolę nad mocami żywiołów, umieją przywołać potężne totemy, naładowane magią, oraz korzystać z mocy krwi , mocy swojego wewnętrznego ducha, oraz różnych ziół.

Druid. "Łowcy nie znoszą druidów. Ich zwierzaki zawsze się łaszą  do druidów, którzy zmienili się w zwierzęta." Druidzi posiadają moc zmiany w potężne zwierzęta, korzystają z mocy natury, ożywiają naturę i znają się na magii leczniczej.

Paladyn-Palladyn "Tak. To oni wmawiają wszystkim o światłości i pokoju, po czym rozgniatają głowy wroga." Palladyn to taki wojownik, co chciał być też kapłanem. Umie uzdrawiać, umie dobrze walczyć i posiada też potężne aury, które działają tylko na niego. Dodatkowo jest bardzo dobry, jeśli chodzi o bronienie przyjaciół.

Rycerz Śmierci- Death Knight "Nikt nie wie, jak oni wytrzymują z zapachem ich rozkładających się ciał, oraz towarzyszących im umarłych". Rycerz Śmierci umie korzystać z mocy krwi pozwalającej zadać potężne i śmiertelne ciosy, oraz osłabić przeciwnika, posiada straszliwi moce mrozu, korzysta z różnych umiejętności związanych z zarazą, oraz ożywianiem martwych.

Mnich-Monk "Moc klasy jest oparta na niezdecydowaniu,kim właściwie chcą być" Mnisi są bardzo wszechstronni. Broni używają tylko do niektórych ciosów, a w większości walczą pięściami i nogami. Są świetnymi wojownikami, czyniącymi wielkie szkody, doskonale bronią siebie, oraz przyjaciół, jak i też znają się na wywarach leczniczych i pradawnych mocach, które mogą cudownie uzdrowić. Są też mistrzami trunków, zarówno takich na wieczory z przyjaciółmi, jak i też takich, które przydają się ....podczas ognia walki....


Inny: Jeśli żadna z klas komuś nie pasuje, może być kimś jeszcze innym.






UWAGA: Opowiadanie nie polega na expieniu, misjach itp, a na przeżywaniu przygód, rozwijaniu historii i interakcji ze światem opowiadania.

Ostatnio edytowany przez Domi7777 (2013-08-10 20:06:17)

 

#2 2013-08-10 19:43:39

Smiki55

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-08
Posty: 109

Re: [✕] World Of Warcraft MOP: Nieopowiedziane Historie

Proszę, usuń podział na klasy postaci. To tylko ogranicza możliwości tworzenia bohatera.

Offline

 

#3 2013-08-10 19:55:20

Domi7777

Gość

Re: [✕] World Of Warcraft MOP: Nieopowiedziane Historie

Mogę zrobić klasę: Inny, jeśli ktoś chce być jeszcze inaczej ukierunkowany.

 

#4 2013-08-10 20:00:39

Smiki55

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-11-08
Posty: 109

Re: [✕] World Of Warcraft MOP: Nieopowiedziane Historie

IMHO najlepiej jest, gdy po prostu każdy sam opisuje swoje zdolności, wady i zalety. Podział na klasy wprowadza niepotrzebnie dużo zamieszania.

Offline

 

#5 2013-08-10 20:00:56

Derp

Administrator

Zarejestrowany: 2013-01-03
Posty: 1113

Re: [✕] World Of Warcraft MOP: Nieopowiedziane Historie

[16:56:47] Katia Managan: dobra, nie mam zastrzeżeń, tylko klasy lekko z buta potraktowane
[17:00:18] Etrio Regond: Bo nie wiem, czy mają być, czy nie mają być
[17:00:44] Katia Managan: opisz tylko co mogą, ale nie wymuszaj niczego
[17:01:58] Etrio Regond: Oki

*ahem*


Spoiler:

Maffinka: Pobił Connora masztem i uciekł

Spoiler:

         Derp: - Zbroja. Topory. Za... *Tu zaczął liczyć na palcach.* - Jeden i trzy i dwa i dwa i trzy... Dwa! *Z dumą pokazał trzy palce.*
         Maff: *Uśmiechnęła się z satysfakcją wyczuwając łatwy interes* - ... Wiesz... Widzę, że już i tak masz tu niezły obrót i wszyscy są zainteresowani towarem jaki tu sprzedajesz. Tylko wielu z nich nie ma jakiegoś powodu, bodźca żeby zdecydować się na zakup. I teraz wkraczam tu ja. *Uśmiechnęła się tryumfalnie* Jestem człowiekiem od marketingu, reklamy itp. I mogę podnieść wydajność twojej działalności niemalże dwukrotnie! Oczywiście w zamian za drobną opłatą ale zaledwie symboliczną.
         Derp: - ... *Można by zauważyć smużkę dymu wylatującą z jego ucha.* - Kupujesz coś.
         Maff: - ... >_> ... ... No dooobraaa... Kupiłabym ... Ale wiesz, za wysoka cena. I w ogóle widziałam gdzieś podobne... *Kręci głową patrząc na asortyment orka* No i to było modne w poprzednim sezonie wszystko.
         Derp: *Wyjął zakrwawiony mieszek z tobołów i wepchnął jej go w rękę.* - Kupujesz coś.

Offline

 

#6 2013-08-10 21:25:23

Larwa

Weteran

Skąd: Ze Spore Forum (wojtek16)
Zarejestrowany: 2012-11-04
Posty: 1833

Re: [✕] World Of Warcraft MOP: Nieopowiedziane Historie

Jestem na tak.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://www.ehotelsreviews.com/